KÉRDÉSEK-VÁLASZOK

Itt találod a kérdeseidre a válaszokat.

Ha mégsem találsz választ, keress elérhetőségeinken!

FOGLALÁS-FIZETÉS
· Hogyan tudok foglalni?
Kérlek használd az oldalon található FOGLALÁS gombot! A sikeres foglalásról emailt küldünk, amiben benne lesznek a foglalási információk. Ebben adjuk meg a számlaszámot is, ahova az 50% foglalót utalni tudod. Az összeg beérkezése után is minden esetben küldünk egy megerősítő emailt, és felvesszük Veled a kapcsolatot.

· Le tudom mondani a foglalást?
Az érkezést megelőző 15 napig ingyenes a lemondás.
Az érkezést megelőző 1-14 napig a foglalási díj 50%-a a lemondási díj.
Az érkezés napján vagy azután lemondott foglalási díj 100%-a a lemondási díj.

A lemondott foglalásra befizetett foglalási díj felhasználható egy másik foglalásnál vagy 5 000 Ft adminisztrációs költség levonását követően a Szolgáltató visszautalja a Vendég által megjelölt bankszámlaszámra.

TheCottageHU logó

SZÁLLÁS
· Mikortól lehet érkezni és meddig lehet maradni?
15:00 órától várunk szeretettel és 10:00-ig kell elhagyni a házat.

· Hol tudok parkolni?
Mindkét helyszínen fedett kocsibeálló van, ahová akár 2 autóval is be lehet állni.

· Van WI-FI a házban?
Célunk, hogy vendégeink egymásra figyeljenek, egymással beszélgessenek, ezért nem támogatjuk az internetet és a TV-t.

· Kutya/macska barát szállás?
Szeretjük az állatokat, nekünk is van kutyánk/macskánk, sőt tengerimalacunk is. Sajnos, egyelőre nem áll módunkban házi kedvencet fogadni.

· Lehet kerékpározni?
Igen. Partnerünknél tudsz bérelni számodra megfelelőt.

· Jár reggeli a szálláshoz?
Vendégházaink ellátás nélküliek. Terveink között szerepel, hogy a próbaidőszak után lehetőségetek legyen foglalással egy időben ún. „FF – Full Fridge=tele hűtőt” kérni, mely 2 főre elegendő reggelit tartalmaz. Díjat az ÁRAK menüpontban találod.

A vidéki házikó szállás